Algemene vragen

U heeft geen duidelijk antwoord gevonden? Stel uw vraag per email of telefonisch.


Wat zijn de garantie voorwaarden van inForet?

2 jaar garantie op de dekbedden en kussens.
Schade als gevolg van verkeerd gebruik en/of verzorging en schade ontstaan van buitenaf is uitgesloten.

1 jaar garantie op (onder)kleding en beddengoed.
Schade als gevolg van verkeerd gebruik en/of verzorging en schade ontstaan van buitenaf is uitgesloten.

Wanneer u gebruik wilt maken van de garantieregeling verzoeken wij u vooraf telefonisch of per email contact op te nemen om uw verzoek of klacht kenbaar te maken. Wij streven ernaar discussies te vermijden en daar waar mogelijk gevallen zoveel mogelijk in het voordeel van de klant uit te leggen. Lees meer over de garantie.


Wat ik heb besteld past niet, wat nu?

Als blijkt dat een produkt niet past, kunt u dat altijd ruilen (om hygienische redenen zijn slips en onderbroeken hiervan uitgezonderd). We vragen u wel binnen 10 dagen aan ons kenbaar te maken dat u wilt ruilen.


Wat ik heb besteld blijkt toch niet wat ik ervan had verwacht, hoe wordt dat opgelost?

Als uw bestelling niet aan uw verwachtingen voldoet kunt u deze altijd terugsturen (om hygienische redenen zijn slips en onderbroeken hiervan uitgezonderd). We vragen u wel binnen 10 dagen aan ons kenbaar te maken dat u wilt retourneren. Wij betalen vervolgens het volledige aankoopbedrag terug.

SERVICE
Tevredenheidsgarantie

Retouren
Veel Gestelde Vragen
Privacy Verklaring
Algemene Voorwaarden
OVER ONS
Contact
Over inForet
Klantenservice
Stuur Email
BESTELLEN
Bestelprocedure
Telefonisch Bestellen
Wijzigen Of Annuleren
Verzenden, Verzendkosten
Verzenden Naar Buitenland
GARANTIE
Het Product Is Defect Geleverd
Het Product Is Defect Gegaan
Verkeerd Besteld
Verkeerd Geleverd
LINKS & PARTNERS
Partners
InternetDirect
inLuxe - inGlamour
inSilk - inShops
kimono