Garantie - defecten

Het product is defect geleverd

Een defect / kapot product dient altijd binnen 9 kalenderdagen na factuurdatum te worden aangemeld.

Hierbij geldt dat het product binnen 14 kalenderdagen na goedkeuring van de retour aanvraag in het bezit dient te zijn van inForet.

Houdt u er rekening mee, om het product in de originele verpakking (inclusief labels, stickers, accesoires, kaartjes, vormhouders etc.) te retourneren. Verpakt u de producten goed om transportschade te voorkomen. Dit om problemen te voorkomen!

Het product is defect gegaan (maar niet defect geleverd)

Hieronder vallen producten die nà 8 dagen defect gaan. Aangezien inForet een garantie hanteert op basis van "carry-in", zijn zowel de verzendkosten van uw adres naar het adres van inForet, als de verzendkosten voor het retourneren naar uw adres voor uw rekening. Wij streven ernaar dat u uw product zo spoedig mogelijk weer in huis heeft. In een aantal gevallen moet een product echter doorgestuurd worden naar de fabrikant/importeur, hierbij kan het in sommige gevallen helaas oplopen tot enkele weken. Sommige merken worden direct door de fabrikant/importeur ondersteund indien deze binnen de garantieperiode defect zijn. In dit geval verzoeken wij u direct contact op te nemen met de fabrikant voor de afhandeling van uw retour. In deze gevallen is de garantieafhandeling vrijwel altijd sneller en goedkoper dan via de verkopende partij, omdat het vervoer direct naar en vaak op kosten van de fabrikant gaat.
 

Terug

SERVICE
Tevredenheidsgarantie

Retouren
Veel Gestelde Vragen
Privacy Verklaring
Algemene Voorwaarden
OVER ONS
Contact
Over inForet
Klantenservice
Stuur Email
BESTELLEN
Bestelprocedure
Telefonisch Bestellen
Wijzigen Of Annuleren
Verzenden, Verzendkosten
Verzenden Naar Buitenland
GARANTIE
Het Product Is Defect Geleverd
Het Product Is Defect Gegaan
Verkeerd Besteld
Verkeerd Geleverd
LINKS & PARTNERS
Partners
InternetDirect
inLuxe - inGlamour
inSilk - inShops
kimono