Order Status

Verwachte levertijd

De door u bestelde artikelen die niet bij ons voorradig zijn, worden doorbesteld bij onze leveranciers. Uitgangspunt hierbij is altijd een zo spoedig mogelijke levering ten einde de wachttijd voor u zo kort mogelijk te houden. Nadat wij de producten hebben doorbesteld, ontvangen wij van onze leverancier een verwachte leverdatum. Wij voeren vervolgens de verwachte levertijden in in ons systeem. Afhankelijk van de leverancier en het betreffende merk, kunnen hier soms enkele dagen overheen gaan. De levertijden worden dagelijks door ons bijgewerkt zodat we eventuele wijzigingen zo snel mogelijk aan u kunnen doorgeven d.m.v. de bestelstatus optie. Producten met status besteld, waar geen verwachte levertijd bij vermeldt wordt, hebben op dat moment een nog onbekende status. Deze staan in het systeem als wacht op update. Zodra voor deze producten een verwachte levertijd bekend is, voeren wij deze in en ziet u achter uw artikel een verwachte leverdatum staan.

Mocht de levertijd van een product voor u te lang duren, dan kunt u er eventueel voor kiezen om een alternatief product in bestelling te laten plaatsen. Voor advies bij het selecteren van een alternatief product verzoeken wij u een e-mail te sturen naar onze verkoop: info@inforet.nl

Nieuw Order is geplaatst en bekend bij inForet
Besteld leverancier Artikel staat in bestelling bij één van onze leveranciers
Magazijn opdracht Uw order is verzameld en ingepakt (annuleren vanaf hier niet meer mogelijk!)
Verstuurd Uw order is aangemeld bij de TNT en is verzonden

Levertijd indicatie

Indien voorraad nul is, wordt dit artikel besteld bij onze leverancier, nadat u een order geplaatst heeft via onze website. De verwachte levertijd indicatie geeft aan, binnen welk tijdsbestek de leverancier verwacht dit artikel te kunnen leveren.

Wij streven er naar de levertijdindicaties up-to-date te houden. Het blijven echter altijd indicaties. Houdt u er dus svp rekening mee dat de uiteindelijke levertijd kan afwijken van de levertijdindicatie op onze website, aangezien deze afhankelijk is van de op dat moment geldende beschikbaarheid vanuit de fabrikant of distributeur. Wij vragen uw begrip hiervoor.

Wijziging verwachte levertijd

Het is mogelijk dat de verwachte levertijd van een artikel wijzigt door bijvoorbeeld een vertraging in het productieproces of door een onverwacht grote vraag vanuit de markt waardoor de productiecapaciteit in verhouding tot de vraag te klein is. Het is overigens niet altijd zo dat een verwachte levertijd wordt verzet naar een latere datum, het komt net zo goed voor dat de verwachte levertijd wordt vervroegd.

Mocht een verwachte levertijd wijzigen dan wordt u hier op de hoogte gehouden in de bestel status. Ook hier geldt weer dat u eventueel een alternatief product in bestelling kunt laten plaatsen, mocht de verwachte levertijd van een product u te lang duren.

Niet meer leverbaar

Het assortiment van inForet veranderd elke dag. Het kan daarom gebeuren, dat een artikel dat u al besteld heeft niet meer leverbaar is.

Indien uw bestelde artikel niet meer leverbaar is, zullen wij u zo snel mogelijk hiervan op de hoogte stellen d.m.v. een e-mail. U kunt dan het artikel annuleren of een alternatief zoeken. Heeft u uw alternatief gevonden of wilt u de order annuleren, dan kunt u d.m.v. een reply op het e-mail bericht, uw keuze doorgeven aan de verkoop afdeling.

Terug

SERVICE
Tevredenheidsgarantie

Retouren
Veel Gestelde Vragen
Privacy Verklaring
Algemene Voorwaarden
OVER ONS
Contact
Over inForet
Klantenservice
Stuur Email
BESTELLEN
Bestelprocedure
Telefonisch Bestellen
Wijzigen Of Annuleren
Verzenden, Verzendkosten
Verzenden Naar Buitenland
GARANTIE
Het Product Is Defect Geleverd
Het Product Is Defect Gegaan
Verkeerd Besteld
Verkeerd Geleverd
LINKS & PARTNERS
Partners
InternetDirect
inLuxe - inGlamour
inSilk - inShops
kimono